torsdag 16. juni 2011

Boktema - favorittbøker fra A til Å: #M


Ukene går så fort! Nå har vi allerede kommet fram til bokstaven M i Anette sin bokutfordring.

Min bok på M er Håkan Nessers "Menneske uten hund", som er første bok i den glimrende serien han har skrevet om politimannen Gunnar Barbarotti - en annen av disse antiheltene jeg har så sansen for. Jeg har tidligere blogget om boka, du finner omtalen hvis du følger denne linken.

Ta gjerne innom bloggen til Anette og finn flere gode bøker som begynner på M!

5 kommentarer:

  1. Så bra! Denne boken har jeg ulest i bokhylla mi :)

    SvarSlett
  2. Dette er en av de bøkene jeg tenker jeg må få med meg :-)

    SvarSlett
  3. Spennende! Denne boken har jeg ikke lest, takk for tipset :)

    SvarSlett
  4. Spennende bok du presenterer her!

    SvarSlett
  5. Eg bør verkeleg setje denne boka opp på lista over bøker eg bør lese ein gong! =) Mai Lene

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...